Producenci

Nowe produkty

Dostawcy

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW I USŁUG

WARUNKI OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego www.mikroorganizmy.com.pl jest firma:

                           AGROBIOS Elżbieta Halasz
                      Siedziba: Poznań ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań
                      NIP: 7871224195, REGON: 302275861
                      Tel: 48 512 850 009,  e-mail: 
biuro@agrobios.pl    
                      Nr rachunku bankowego: 
83 1090 1388 0000 0001 3254 8546      

2. Ceny produktów są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich. Ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówienia.

3. W sklepie www.mikroorganizmy.com.pl obowiązują ceny produktów wskazane na stronach internetowych z uwzględnieniem aktualnych promocji.

4. AGROBIOS Elżbieta Halasz zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach oraz zmian cen.

5. Stosowane w sklepie kody rabatowe nie podlegają sumowaniu i innymi promocjami.

6. Klient składający zamówienie zwany jest w dalszej części regulaminu Zamawiającym.

a) Wszystkie dane osobowe Klientów wymagane podczas rejestracji w serwisie są gromadzone i wykorzystywane tylko i wyłącznie w celach obsługi Klientów i realizacji zamówień w sklepie internetowym www.mikroorganizmy.com.pl

b) Rejestrując się na stronie sklepu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych i adresowych dla potrzeb obsługi zawartej umowy sprzedaży oraz w celu realizacji zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883).

c) Dane personalne Klientów nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim, ani innym podmiotom gospodarczym.

7. Sprzedaż i usługi prowadzone są za pośrednictwem sieci Internet.

8. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.mikroorganizmy.com.pl
    Zaraz po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzymuje e-mailem wiadomość o przyjęciu zamówienia.

9. Zakup w sklepie internetowym www.mikroorganizmy.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

10. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - z chwilą złożenia zamówienia w sklepie internetowym,

b) przy zamówieniach płatnych przelewem, po złożeniu zamówienia - z chwilą potwierdzenia zaksięgowana wpłaty na koncie. 

11. Realizacja zamówienia jest dokonywana pod warunkiem, że zamawiany towar jest dostępny w magazynie.

a) Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i ma możliwość podjęcia decyzji o sposobie jego realizacji (częściowa, z wydłużonym         
    czasem oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia).

b) Czas realizacji zamówienia to termin liczony od chwili złożenia zamówienia do momentu wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Wysyłka następuje w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. Przy czym pod uwagę bierzemy tylko dni robocze.

c) Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji, wysyłane jest z chwilą skompletowania całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. ( Następuje ono po uzgodnieniu z zamawiającym)

 

II - ZASADY WYSYŁKI

1.  Wysyłka na terenie Polski, zamówienia realizowane są za pośrednictwem:

  • DPD  wysyłka dostarczana przez Kuriera. 
    Paczka dociera na wskazany adres w ciągu od 1 do 4 dni roboczych.

     
      
WARTOŚĆ DOLICZANYCH OPŁAT DOSTAWY:

  • przy przedpłacie na konto - 14,00 zł

  • za pobraniem 18,00 zł

2. Za zakupy dokonane powyżej kwoty 240,00 zł - zamówiony towar wysyłany jest bez naliczenia kosztów dostawy.
     Zamówienia dostarczane są poprzez firmę kurierską DPD.

3. W końcowej fazie zamówienia, system sam oblicza koszt przesyłki.

4. WYSYŁKA ZA GRANICĘ -realizujemy zamówienia z wysyłką do krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem Kurier.net.
     W sprawie zamówienia z dostawą poza granicami Polski konieczny jest bezpośredni kontakt z obsługą sklepu
      mail: sklep@mikroorganizmy.com.pl lub telefonicznie 512 850 009.

III – PŁATNOŚCI

1. Akceptujemy płatności za pobraniem (nie dotyczy zamówień zagranicznych) za zamówione towary klient płaci przy odbiorze zamówienia. Zapłatę pobiera kurier, który dostarcza przesyłkę pod wskazany przez klienta adres.

2. Przedpłata na konto - po przyjęciu złożonego zamówienia, klient otrzymuje informację o sumie należnej zapłaty i numer konta dla dokonania przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

3. Dla dokonanych w naszym sklepie zakupów towarów, na życzenie kupującego wystawiamy fakturę VAT.

 

IV - ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie można złożyć:

a) poprzez zamówienie złożone na stronie www.mikroorganizmy.com.pl

b) telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 512 850 009, potwierdzając zamówienie mailem lub na innym trwałym nośniku (sms).

c) poprzez przesłanie mailem na adres biuro@agrobios.pl wypełnionego formularza zamówienia POBIERZ formularz zamówienia

2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie danych do wysyłki i wypełnienie przez Zamawiającego, formularza zamówienia w sklepie www.mikroorganizmy.com.pl.

3. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w zamówieniu.

 

V  -  PROMOCJE I RABATY

1. RABAT 10% - Powitalny rabat , dla nowych klientów.
     Jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie otrzymasz na powitanie jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakup produktów serii JOY DAY :    
     Koncentratów JOY DAY, Sport Probiołyk, Napojów Radość Dnia, Sport Radość Dnia, 
Synbiotyku JOY DAY, BioStarter, BioFreshing , Em-Best.

  • Rabat nie łączy się z innymi promocjami , nie obejmuje produktów w promocji, nie dotyczy zakupu zestawów promocyjnych.

  • Rabat zostanie naliczony po wpisaniu kodu rabatowego podczas składania pierwszego zamówienia.

  • Rabat dotyczy wyłącznie zarejestrowanych klientów.

2. PROMOCJE I ZESTAWY PROMOCYJNE
    W promocyjnych cenach oferowane w kategorii Promocje i Zestawy Promocyjne nie podlegają łączeniu z innymi rabatami w tym z      
    okolicznościowymi oraz indywidualnymi.

3. RABATY OKOLICZNOŚCIOWE
    Dla atrakcyjności sklepu internetowego www.mikroorganizmy.com.pl  
    administrator sklepu zakłada rabaty okolicznościowe, które nie podlegają łączeniu z innymi promocjami. 

4. RABAT INDYWIDUALNY DLA STAŁYCH KLIENTÓW
    Stałym klientom dokonującym systematyczne zakupy mogą być indywidualnie przyznawane rabaty, które nie łączą się z innymi promocjami i
    rabatami.
a) Rabaty indywidualne są przyznawane wyłącznie przez obsługę sklepu www.mikroorganizmy.com.pl
b) Rabat zostaje nadany na podstawie indywidualnych ustaleń z obsługą sklepu.
c) Zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia wysokości rabatu indywidualnego. 

5. Wszystkie promocje i rabaty dotyczą wyłącznie zarejestrowanych klientów sklepu. 

6. Z promocji może skorzystać każdy użytkownik sklepu, który spełnia warunki promocji wyszczególnione w zakładce „Promocje i Rabaty” oraz
    przy opisie zasad danej promocji.

7. Promocje dotyczą wyłącznie zakupów dokonywanych przez Internet w sklepie www.mikroorganizmy.com.pl

8. Koszt przesyłki/transportu lub odpowiednie zwolnienie z opłaty kosztów przesyłki (zasady określono w Regulaminie) obliczane jest w końcowej
    fazie zamówienia i nie są objęte żadnym dodatkowym rabatem.

9. Każda akcja promocyjna trwa w określonym terminie lub/i do wyczerpania zapasów.

10. Promocja "dzień darmowej dostawy". Za zakupy dokonane w dniu "darmowej dostawy" koszty przesyłki są nie naliczane.
       Promocja nie łączy się z innymi rabatami i promocjami. Zamówienia dostarczane są poprzez firmę kurierską DPD.

  • UWAGA!
    Rabaty i promocje zależnie od ich postaci mogą się łączyć lub nie łączyć się ze sobą!

  • Wartość zakupu produktów objętych rabatem i promocjami łączącymi się ze sobą może zostać przez administratora sklepu ograniczona.

  • Właściciel sklepu www.mikroorganizmy.com.pl zastrzega sobie, że wysokość rabatów i czas ich obowiązywania mogą być zmienne i określane są przez administratora sklepu mikroorganizmy.com.pl.

  • Promocje i/lub rabaty naliczane są automatycznie po zadysponowaniu treści zamówienia objętej promocją i/lub rabatem.

  • Dział "Promocje i Rabaty", wraz ze wszystkimi punktami i podpunktami stanowi uzupełnienie Regulaminu i powinien być traktowany jako jego integralna część.

VI - REKLAMACJE I ZWROTY
 

1. Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

2. Klient ma możliwość rezygnacji z zamówionego towaru lub złożenia reklamacji.

3. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz rozporządzenia ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (Dz. U. z dnia 24 lutego 2003 r.).

4. Rezygnację lub reklamację należy złożyć poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: biuro@agrobios.pl  przed upływem 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Warunkami przyjęcia zwrotu są:
- dokument potwierdzający zakup towaru,
- dostarczenie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu
- dostarczenie towaru w stanie nienaruszonym i niezniszczonym.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy pod adres: AGROBIOS Elżbieta Halasz, ul. Lutowa 5, 64-300 Glinno k/ Nowego Tomyśla.

5. W każdym przypadku, jeśli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego lub Zamawiający stwierdzi jego wady zwracamy zapłaconą za niego kwotę lub wymieniamy produkt (według życzenia klienta). 

6. Przy rezygnacji z zamówienia lub jego części, wartość zwracanego zamówienia przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany adres lub rachunek bankowy. 

7. Kwota zwrotu dotyczy tylko wartości produktu. Koszty transportu w obie strony pokrywa Zamawiający (z uwzględnieniem treści zawartej w punkcie 8). 

8. AGROBIOS Elżbieta Halasz zwraca koszty przesyłki w przypadku zwrotów, które są wynikiem uzasadnionej reklamacji zwróconego produktu. 

9. AGROBIOS Elżbieta Halasz  zwraca koszty przesyłki tylko w przypadku zwrotów, które są wynikiem błędów pracowników firmy AGROBIOS Elżbieta Halasz . 

10. Pieniądze przelane zostają na konto lub przekazem pocztowym do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych, po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, bez śladów użycia. 

11. W każdym przypadku zwrotu, czy reklamacji prosimy złożyć odpowiednie oświadczenie, pocztą elektroniczną: e-mail: biuro@agrobios.pl lub pisemnie na adres firmy.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTU TOWARU KUPIONEGO NA ODLEGŁOŚĆ

1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru. W razie tego odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą.

2. Oświadczenie o odstąpieniu Konsument może złożyć Sprzedawcy albo drogą elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres biuro@agrobios.pl albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku papierowym pocztą tradycyjną na wskazany w par. 1 adres siedziby Sprzedawcy. Oświadczenie to Konsument może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca udostępnia wzór formularza tutaj POBIERZ.

3. Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na adres:  AGROBIOS Elżbieta Halasz, ul. Lutowa 5, 64-300 Glinno k/ Nowego Tomyśla.

4. W przypadku, gdy Konsument odstąpi od umowy, Sprzedawca zwraca mu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy wszelkie otrzymane od niego tytułem zakupu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie. Jednakże, zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane.

6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Konsumenta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. Sprzedający informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. produkt rękodzielniczy, szyty na indywidualne zamówienie Konsumenta według wskazanych przez Konsumenta parametrów);

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do oświadczenia o odstąpieniu bądź do odsyłanego towaru paragonu albo fakturę VAT, gdyż może się to przyczynić do przyspieszenia zwrotu kwot należnych Konsumentowi tytułem odstąpienia przez niego od umowy.

9. Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy pod adres  AGROBIOS Elżbieta Halasz, ul. Lutowa 5, 64-300 Glinno k/ Nowego Tomyśla.

VIII- POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszystkie dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby firmy: AGROBIOS Elżbieta Halasz. Dane podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883 z późniejszymi zmianami). Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę AGROBIOS Elżbieta Halasz.

  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego ze Sprzedawcą/Usługodawcą umów jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 4, poz. 25 Nr 110, poz. 1189) oraz rozporządzeniem ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz. U. z 2001 r. Nr 113 poz. 1214) Klient może złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Handlowym. Jednakowoż zgodnie z §15 w/w rozporządzenia wniosek taki nie jest wiążący dla Sprzedawcy/Usługodawcy (Sprzedawca/Usługodawca może, lecz nie musi zgodzić się na rozstrzygnięcie sporu przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki).

  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Przedsiębiorców ze Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego umów jest sąd, w którego okręgu znajduje się siedziba Sprzedawcy/Usługodawcy.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.

  5. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Użytkowników (w tym Klientów) będących Konsumentami, przysługujących im na mocy powszechnie i bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeństwo zawsze mają powszechnie i bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

  6. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić wyłącznie po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o przewidywanych zmianach najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni przed dniem wejścia ich w życie. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane będą według wersji Regulaminu, która obowiązywała w momencie składania zamówienia. W wypadku, jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na treść wprowadzanych zmian posiada on możliwość usunięcia swojego konta ze sklepu internetowego.

  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 sierpnia 2017r.